Si Handsome dan Si Cantik

Aku Redha :)

**aku rembat dari pakcik google , yang kuning tu aku **
Selamat malam guys , busy ke ? kalau tak busy singgah jap . especially reader(s) batch PMR this year . Result PMR will be out on 22 Disember 2012 . The date had been announced right ? okay . CONFIRM ! okay , bila teringat kan jawapan-2 yang aku bagi time exam tu , rasa nak nagis pun ada , puas hati pun ada . kadang-2 terbayang , mesti examiner paper aku demam baca script aku kan ? adusshhhh ! mati lahh kalau cenggitu . 
okay , korang mesti dapat offer macam-2 kan kalau dapat result best . tapi aku takdapat lahh offer yang serius . haha . takpelahh , i don't mind :) trial lepas berjaya lepas target . 6A 2B . okay ^^ . Tak pandai cam korang.  okay , jom cakap pasal sekolah , aku teringin sangat nak keluar dari kelompok sekolah aku sekarang . teringin nak duduk hostel . bukan taktahan duduk rumah . tapi aku nak try berdikari , aku mengaku , failed duduk hostel masa form 1 dulu . ingat lagi , aku nangis telefon mak aku suruh jemput aku balik rumah . mak aku dengan susah payah nya pergi jabatan pelajaran mintak aku tukar sekolah . haihh , **mak , jasamu dikenang . terima kasih sebab pindahkan aku . haha . aku nak pindahh ! insyallah :)
Seriously aku punya jantung dupdapdupdap nak tunggu hari Khamis . tapi aku still relax lahh kan . dalam hati , aku redha ape pun result aku dapat . Insyallah , time amek result , aku takkan nangis ! kalau betul lah kan . hihi . Minah Leleh ! doa lahh banyak-2 apa yang kita target tu dapat okay ^^ aminnn :) 
doakan aku jugak , okbyeee ^^ 
**penggunaan 'aku' , sorry sisto-2 and bro-2 **


_________________________
I added cool smileys to this message... if you don't see them go to: http://s.exps.me

No comments:

Post a Comment